Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Όχι άλλο Classic!!


Ειλικρινά έχω βαρεθεί να ακούω συνέχεια τα ίδια κομμάτια, από τους ίδιους καλλιτέχνες πάνω από 20 χρόνια της ζωής μου. Δε λέω καλά και χρυσά αλλά πόσες φορές πρέπει να ακούσεις ένα κομμάτι για να καταντήσει ήχος ξυπνητηριού, clockwork orange effect και τα λοιπά; Ε λοιπόν για μένα κάπως έτσι λειτουργούν τα κλασσικά ροκ κομμάτια που όλοι αγαπήσαμε και κάποιοι ακόμα αγαπάτε, σαν ενοχλητική προειδοποίηση, σαν ξυπνητήρι στις 7 το πρωί, σαν τηλεφώνημα την ώρα που είμαι στο μπάνιο.

Έχω ακούσει από πολλούς την καραμέλα "ε και τι να ακούσουμε, αφού δεν βγαίνει τίποτα καινούριο". Οκ, φίλος εκτός από τεμπέλης, άσχετος και κολλημένος με τα παιδιά των λουλουδιών εν έτη 2012 είσαι και άσχετος από μουσική. Δε θέλω να σε τρομάξω αλλά καθημερινά βγαίνουν περίπου πάνω από 100 άλμπουμ και άλλα τόσα EP παγκοσμίως! Και όχι μόνο από ένα είδος άλλα ότι είδος τραβάει η όρεξη σου, κάτι σαν τις ράτσες των σκύλων και τα είδη πορνό. Απλά σκέφτεσαι τι σου αρέσει και ανάλογα ψάχνεις και πίστεψε με βρίσκεις και βρίσκεις πολλά. Αφού το ξεκαθαρίσαμε λοιπόν αυτό πάμε και παρακάτω.

Όλα τα είδη εξελίσσονται, όπως τα ζώα, τα φυτά, τα έντομα έτσι και ο άνθρωπος σεβόμενος την θεωρία του Δαρβίνου εξελίσσετε και αναπτύσσεται κοινωνικά και ατομικά. Όταν λοιπόν ακούω ότι οι κολλημένοι με το classic (και δε μιλάω για άτομα που έχουν respect και γενικά ακούν αλλά για τους πολύ κολλημένους που γνωρίζουν μόνο τα τραγούδια της συλλογής του compact disc club και νομίζουν πως δεν υπάρχει κάτι άλλο στη μουσική σκηνή) να λένε πως δε βγαίνει πλέον καλή μουσική και ότι η δεκαετία των 60's,70's, 80's κλπ ήταν η καλύτερη και παράλληλα μου φοράνε μπλούζα replay και allstar ένα έχω να πω...βάλτε βάτα και ένα κιλό λακ και μετά ελάτε πάλι να μου τα πείτε με τον ίδιο στόμφο για να συνεννοηθούμε, γιατί ειλικρινά δε παίζει κάποια χρονομηχανή σας έφερε στον πλανήτη γη 30 χρόνια μετά και χάσατε τη μπάλα.

Βέβαια θα μου πεις τι είναι πιο μπάνικο το t-shirt που λέει Iron Maiden, AC/DC κλπ ή το t-shirt που γράφει Japandroids (τα παραδείγματα είναι τυχαία) και απαντώ αν είσαι φαν της Βανδή να πάρεις το t-shirt AC/DC που έχει και στρας πάνω να γουστάρεις. Εντάξει το ξέρω ζορίζεσαι το συγκεκριμένο είναι τρελός γκομενομαγνήτης ναι αλλά μη σε ακούσω να μουρμούρας μετά ότι σου την πέφτουν όλες οι ηλίθιες μπουρνοζογκόμενες (μη θίξω και περιοχές καταλάβατε). Είναι απλό πες μου βαρέθηκα να ψάχνομαι και έχω αράξει με τους dead να το καταλάβω. Έχει και τα θετικά του δε λέω, δε ξοδεύεις πλέον λεφτά για άλμπουμ αφού τα περισσότερα γκρουπ σου είναι ή dead ή διαλυμένα ή walking dead (βλέπε Scorpions).

Το συμπέρασμα είναι ένα φίλε κολλημένε, κάπως έτσι κάνει και ο ψυχωτικός πάει μπρος πίσω, πίσω μπρος μέχρι να κουμπώσει τα χάπια και στρώσει, κολλημένος - ψυχωτικός 0-1. Εσύ φίλε έχεις κολλήσει στο πίσω και το μπρος ούτε καν υπάρχει σαν επιλογή τώρα όσο για τα χάπια εδώ η επιστήμη παραιτείτε, δεν υπάρχουν χάπια για βαρετούς άσχετους κλασικούρες καληνύχτα και καλά κρασιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

off with your head